Beste Medard,

Heel hartelijk dank!

Ik wil eigenlijk alleen maar een werkblad met uitgaven en inkomsten per categorie: eerst een aantal met uitgaven zoals ze op mijn bankafschriften voorkomen. Net zo met inkomsten.

Ik wil de getallen dan wel kunnen optellen enzovoort.

Ik had eerst een blad gemaakt in OOcalc: eerst horizontaal de winkels en andere uitgaven en in de cellen daaronder dan de bedragen. Ik had gedacht dat ik zo een goed overzicht zou krijgen van mijn financiën. helaas ging dat optellen helemaal niet. Ook kreeg ik vaak 'XXX' in een cel te zien. Ik dacht dat dit een te groot getal aanduidde. Dat was het niet.

Ik heb dus in de bovenste en de meest linkse cellen tekst staan en verder alleen maar getallen.

met vriendelijke groet,

Koen van Venetië

www.jazzgigs.cc
www.alamal.nl