Hallo Jan en Kees,

Je brengt me op een idee, ken je deze http://www.mijnbestand.nl/
Er is geen registratie nodig, bestands grootte tot 1 Mb , wordt automatisch na 60 dagen verwijderd en dat lijkt me geen probleem.
Na het uploaden is voltooid wordt er een koppeling aangemaakt.
Hierbij een test http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8UVVI3MIKVNK.jpg
Er was een vraag eerder over een tabel om deze te bewerken.
Stappen zijn Tabel -> tabel eigenschappen -> en verder zie plaatje.

succes en groeten Theo