Beste Jan,

Dank voor je uitgebreide mail.
En dank trouwens aan de anderen die gereageerd hebben.

Ik heb met de Revo uninstaller alles weggehaald wat er van eerdere installatie(s) nog zat -en er zat nog heel veel-
LO 3.4.5. weer geïstalleerd en nu is de recente documenten lijst weer terug.
Succes dus!

Ik kijk de ervaringen met LO 3.5 nog eventjes aan voordat ik die weer installeer 3.4.5 voldoet prima.

Nu verder met Ubuntu, want daar zit het probleem nog.

vriendelijke groet,
Hans v.O.