Wees trouwens wel voorzichtig met wijzigen van bestaande vertalingen. Ik
zag dat je de bladtabs van Calc had gewijzigd in Tabbladen.
Maar wij noemen die echt bladtabs, dus heb ik die suggesties afgewezen.
Tabbladen zijn van dialoogvensters.
Ook had je voor bij maxOS "%Productname > Preverences" bij de vertaling
"%Productname > Voorkeuren", Voorkeuren weggehaald. Ik heb geen mac maar
dat lijkt me niet juist.

Groeten,
Kees