Hallo allen,

Gezien het venster dat wordt weergegeven bij het openen van het volledige Engelstalige document,
lijkt het erop dat de inhoud van het document (één of meerdere koppelingen naar externe gegevens)
ook ergens in de Cloud is geplaatst. Als op Ja wordt geklikt heeft het document 74 pagina's en is
alleen hoofdstuk 2 leesbaar. De overige documenten staan niet in deze versie. De koppelingen in de
inhoudsopgave werken bij mij echter niet.

Als op Nee wordt geklikt ontstaat een document van 531 pagina's, waarin de koppelingen in de
inhoudsopgave wel werken.
De Index aan het einde van het document moeten naar mijn idee ook verwijzingen zijn naar de
pagina's/onderwerpen die daar genoemd zijn. De index werkt niet of nog niet met verwijzingen naar
de pagina/het onderwerp en lijkt mij nog niet al te veel nut hebben voor een gebruiker.

Groetjes, Henk.