Hallo allen,

Ik heb er geen problemen mee dat de tekst "Tekstverloop volgen" gewijzigd blijft in “Binnen de
tekstgrenzen houden”.

Blijft de opmerking open dat in de Handleidingen voor LibreOffice maken.odt in de alinea eronder
spreekt over "het gebruiken van een verticale afstand van 9, 18 of 36 punten op het tabblad Omloop
van het dialoogvenster Frame".
Het tabblad Omloop heeft echter alleen de mogelijkheid om cm in te geven.
Volgens een mail van Leo Moons zou 72 punten gelijk zijn aan 2,54 cm.
Dat zou dan betekenen dat de afstanden gewijzigd zouden moeten worden in respectevelijk 0,3175,
0,635 en 1,27 cm. De vraag is of deze waarden (of bijv. 0,3, 0,6 en 1,2) opgenomen moeten worden in
de Handleiding.

Groetjes, Henk.