Hoi allen,

Rob Snelders wrote (21-10-12 12:24)

[...]
Goed om te horen dat er mensen naar de HCC willen om daar LibreOffice
te promoten.

Iets voorbereiden is denk ik vooral in de trend van een presentatie.
Als iemand tijd heeft om een leuke presentatie te hebben is denk ik
wel goed.

Klopt. En het leuke is, dat iedereen dat gewoon kan doen, omdat er altijd dingen zijn die je kunt laten zien die weer interessant zijn voor andere mensen.

Ik heb laatst ook gehoord dat een schaal met snoepjes (wel
los verpakte) hebben staan erg goed werkt om in ieder geval te zorgen
dat iedereen je kraam heeft gezien. Misschien een hoopje zakken met
die minisnoepjes van een goedkoop merk?

Klopt ja - al zie je tegenwoordig wel heel veel snoejes. Maar iets lekkers, om te pakken...

Cor: Heb je LibreOffice al aangemeld bij de HCC?

Ja - zonet ;-) Maar ik ben lid en ken de mensen, dus neem aan dat het goed komt.

En heb je nog Stickers/Flyers?

Stickers een beetje (zien of ik morgen nog nieuwe kan bestellen voor deze week).
En foldertjes kan ik zelf printen.

Pieter: Meestal moet je bij de ingang melden dat je komt voor
LibreOffice en dan krijg je een HCC-badge en soms ook een T-Shirt.
Het zou handig zijn als je een laptop hebt voor de presentatie en/of
mensen functies uitleggen. Het handigste om mensen enthousiast te
krijgen voor LibreOffice is het laten zien wat het allemaal kan.

Yep.
Ik kan wel een losse wat grotere monitor meesjouwen in te trein.
En misschien kan ik een systeempje op de kop tikken voor wat test/demo-werk.

Ik heb nog enkele dames-shirts van LibreOffice, ik zal deze
verkopen/weggeven op (gewoon T.E.A.B.) T-Dose. Ik heb nog genoeg
stickers maar geen flyers meer. Cor heb jij het digitale bestand voor
de flyers nog dan kan ik die meer afdrukken.

Heb ik - maar nog enkele wijzigingen in de pen. Dus dat maak ik morgen in orde.

vr. groeten,

 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org
 - www.librelex.org