Copia á lista.

O Sábado, 22 de Xuño de 2013 21:20:20 ledicia santos escribiu:

ola de novo! pois si, despois de moito mirar, tiña un dato repetido, x iso non podia poñer esa
columna como chave primaria!
moitas gracias pola axuda!!!

--------------------
From: adriyetichaves@gmail.comTo: ginkgo-gz@hotmail.comSubject: Re: [gl-users] dubidasDate: Fri, 14
Jun 2013 07:21:50 +0200

Cos datos que deches pouco máis se pode dicir. Podes indicar os valores que contén o campo que
queres converter en clave primaria?

O Venres, 14 de Xuño de 2013 00:04:40 ledicia santos escribiu:

ola de novo!
pois enton sempre en galego, jeje
Non creo que sexa ese o fallo, porque na primeira taboa que fixen, marquei como chave primaria o
campo que quero marcar tb como chave primaria nesta táboa que me da erro. Pero na primeira taboa
non tiven ningun problema...solo consigo que non me de erro cando poño como chave primaria a que
aparece por defecto, é dicir "ID" a secas, coa enumeración das filas...(espero que me entendas!
a verdade, seguro que é algo moi obvio, pero estou empezando con esto e fagome un lio!!!de todas
formas 1000 gracias por contestarme tan pronto
saúdos!

Date: Thu, 13 Jun 2013 16:31:23 +0200Subject: Re: [gl-users] dubidasFrom:
adriyetichaves@gmail.comTo: ginkgo-gz@hotmail.com

PS: Creo que a lista de correo esta é precisamente para poder escribir en galego e non en inglés,
non hai que desculparse.