Hej scootergrisen og velkommen!

1)
Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, men der skal ikke
downloades nogen filer for at oversætte eller læse korrektur. Det foregår
online. Men det ved du vist godt, for jeg kan se du allerede har ændret
noget online.

Så måske du mener nogle andre filer? I givet fald hvilke?

2)
Jeg ved ikke hvordan man ændrer denne tekst:

"Oversættelsen af 5.0 er sat i gang.
Brug 'master' indtil version 5.0 kommer på listen.
En foreløbig oversigt over ændringerne kan findes her:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/5.0
Du kan downloade en test-version her:
http://dev-builds.libreoffice.org/pre-releases/ "

Ved du det, Leif? Det er vistnok på denne side:
https://translations.documentfoundation.org/admin/pages/announcements/4,
men der er vist noget med at kun administratorer har adgang, jf.
http://nabble.documentfoundation.org/libreoffice-l10n-Some-questions-about-Pootle-td4152474.html
?

Jesper