öncelikle şunu belirtmek isterim ki uzun süredir ooo.org kullanıcısıyım. Bu gruba üye olmamın
nedeni .udf uzantılı dosyaları açma ile ilgilidir. Belki yanlış guruba üye olmuş olabilirim. Eğer
yanlış gruba üye olduysam. ilgili birime mailimi aktarmanızı rica ediyorum.
Adalet Bakanlığı Uyap Editör diye bir program geliştirdi. Bu program dosya uzantısı udf uzantılı.
Bütün Hakimler ve avukatlar ile adliye çalışanları udf uzantıyı destekleyen başka bir program
olmadığı için bu programı kullanmak zorunda. biz avukatlarda elektronik imzalı belgeyi anca bu
uzantı ile uyap sistemine yükleyebilmekteyiz. Ancak program yetersiz olduğundan dolayı genelde ofis
programları ile yazı yazmaktayız. Bu nedenle sizden istirhamımız open Office udf uzantılı
dosyaları. açma veya doc uzantılı dosyaları udf formatında kaydetme imkanına kavuşur mu? Ben
kavuşacağına inanıyorum. çünkü open Office bir çok formatı desteklemektedir. Uyap editör proğramı
java tabanlı olsa gerek. Eğer böyle bir imkana kavuşursa adliye çalışanlarının sizin programı
kullanacağından eminim. çünkü genelde bu programın yanında adliyedeki bilgisayarlarda ofis olarak
open Office kuruludur. Avukatlarında bu nedenle paralı ooo terfi edeceklerdir.
iyi çalışmalar dilerim. Av.Halil GÜVEN
UYAP editör programını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz
http://www.uyap.gov.tr/destek/uyap.zip