[sv-users] Re: [sv-users] Datakrångel

Hej, så intressant att du har samma problem som jag.
Skrivit här i gruppen om detta fick många vänliga engagerade tips men
tyvärr ingenting har hjälpt.
Kanske hjälper dig, du hittar kanske om du letar efter "Utskriftsproblem"
och mitt namn Annamaria Nelson.
Kan vara så att några svar kom direkt till mig (man får se upp att den går
via communitin users@sv.libreoffice.org" så att alla kan se).
Vad som är svårt med detta att ibland kan jag skriva ut, mycket sällan. Jag
kunde inte hitta något mönster
Lycka till
Annamaria Nelson