Har sökt, och tagit bort allt på datorn som innehåller LibreOffice, samt provat med ny nedladdning
och installation, med samma negativa resultat.Provade också på min andra Windows 7 32-bits dator
och där fungerade installationen perfekt. Kan problemet på den första datorn ha nåt att göra med
att det är en 64-bitars?I så fall får jag väl fortsätta att köra OpenOffice på den.
Mvh
/ Göran Wiklund