Jo det känns ju viktigt att det inte ser för risigt ut, punBB är bra, nordiskt simpelt. Niklas, du
har ju en del känningar mot dom som sköter resten av libreoffice sidor? Hur ställer dom sig till
att lägga in en subdomän på t.ex. support.sv.libreoffice.org eller kanske att vi kan länka till
forumet på sv.libreoffice.org/support med hjälp av cms-verktyget?

Hosting kan jag kanske stå för inledningsvis, men vi bör kika på någon med bättre anslutning om vi
får lite folk på forumet! Kanske finns det plats på LO's server? Ett forum drar ju lite resurser
och kräver egentligen bara en mysql-databas...

//Jon