Jag har väntat ett tag, men det verkar inte vara något större ämne.

Min inställning är att det är synd att inte utnyttja befintliga
översättningar till ännu ett program. Var och en kan sedan bestämma om man
vill använda AOO eller LibO.

Som jag förstår det är grundproblemet att hitta någon som vill och kan göra
jobbet att föra över översättningarna. Jag tror inte att jag har den tid
och kontinuitet som krävs för att ta på mig uppgiften. Eftersom jag inte
gjort denna typ av arbete tidigare innebär det en viss initial arbetstopp.
Jag ska dock fundera ett varv till och försöka kolla upp vart AOO är på
väg.

Vänliga Hälsningar
Påvel Nicklasson