Bra synpunkter Jon!

Jag använder Neooffice mer än Libre och har DSSO installerat i systemet (från början för att
stavnings-tillägget inte fungerar som det ska i Neo) och kan konstatera att den även är bättre än
OSX inbyggda stavningskontroll.

Göran förslog i något inlägg på DSSO-listan att ordlistan skulle kunna knytas till Libreoffice och
det är kanske en bra idé för att bredda ansvaret och lätta på trycket för Göran. Det jag kan
invända mot det är att det kan finnas en fara med att ordlistan bli en exklusiv angelägenhet för
Libreoffice. Vi vet inte vilken OOo-variant som kommer att dominera i framtiden och det finns som
sagt andra användningsområden för ordlistan. Kort sagt, i ett svenskt perspektiv är DSSO en större
och viktigare angelägenhet än Libreoffice.

/Björn M