Pe parcurs ce am corectat și am tradus, următoarele greșeli am observat (la asemene greșeli ar fi bine să fim atenți cu toții): - nu a fost urmărit perfect punctuația din textul original: unde nu sunt spații în orignal, acolo nu se pune nici în traducere, mai ales dacă e vorba de linkuri, sau alte elemente unde e imporantă sintaxa (din cauza acestor erori nu se poate crea build-ul) - în multe locuri sunt spații duble, la sfârșit de traducere, spații înainte de puncte, sau virgulă, sau în paranteze:
    corect: (ceva text în paranteză)
    incorect: ( ceva text în paranteză )
- semnul ~ se folosește de mai multe ori, este dublat sau este folosit și dacă în cel original nu este (acest sem semnifică literele rapide, apăsând Alt+litere în fața căreia este semnul, activăm funcția) - dacă este posibil semnul ~ să fie în fața aceleiași litere ca în engleză, dacă nu există acea literă în cuvânt, atunci ar trebui verificat după primul build, dacă acea literă nu există în fereastra unde va apărea noa traducere, ca să nu fiu conflicte - mesajele nu se scriu tutuind, trebuie să sugereze o seriozitate și profesionalism
- trebuie respectată punctuația și ortografia română:
- dacă prima literă în engleză este literă mare, se scrie tot mare și în traducere - dacă este punct la sfârșit în engleză se pune și în română (aici pot fi excepții, dar doar după ce se crează un build se poate verifica cum ar fi mai bine) - dacă în traducere sunt cuvinte care încep cu literă mare în engleză (în afară de caracterul de la început), nu neapărat se folosește literă mare în română, fiindcă otografia română nu permite folosirea literelor mari în cadrul propoziției la cuvinte obișnuite, în engleză în schimb sunt multe lucruri care se scriu cu litere mari - la cuvinte cu mai multe sensuri e bine de verificat unde este exact acel cuvânt în program, sau aici au avantaj cei care cunosc mai multe limbi (mă refer la limbi vorbit de mulți ca germană, franceză, italiană si/sau unde comunitățile OpenSource sunt mari ca maghiară, portugeză), fiindcă traducerea se poate baza și pe a doua sau a treia limbă sursă
- în foarte multe traduceri nu sunt diacritice

Legat de numele de funcții din calc, se pare că în România nici o dată nu sau tradus numele de funcții, în microsoft excel nu sunt traduse, deci nimeni nu știe să le folosească în română, deci și eu i-am lăsat în engleză.

Ákos