O veste super faina. In acest fel voi putea sa verific traducerea existenta si sa contribui la cea noua astfel incat la urmatorul release de LibreOffice 4.0 sa ne apropiem cu traducerea de 100%.

La exportul din Narro s-a folosit optiunea "Sugestia aprobata"

Akos, in Pootle oficial din care proiect se pot prelua stringuri in Narro?

Lucian,

Lucian Oprea
Telefon: 0745 592602