Buna,

în legătură cu actualizarea traducerilor în proiectul principal, am luat legătura cu Tímár András, pentru a găsi o soluție funcțională. El mi-a spus că traducerile nu se preiau automat, trebuie de fiecare dată trimise către el, corespunzător template-ului actual, și în format PO, fiindcă de la versiunea 3.7 formatul SDF (formatul exportat din narro), nu mai este de loc suportat. Ultima dată pentru versiunea 3.4 a primit traducerile de la Alex pe care destul de greu a reușit să le importe.

De acum în colo mă ocup eu de actualizarea traducerilor. Pentru a funcționa totul perfect, pe serverul pootle principal a fost creat proiectul LibreOffice 3.6 - UI în mod read-only pentru public, aici o să încarc de fiecare dată actualizările, și de aici vor fi preluate automat la fiecare release. Traducerile separate, ca și websitul le traduc direct pe serverul pootle principal, ca să nu avem probleme cu plimbatul traducerilor.

Momentan template-ul din narro nu este corect, pentru seria 3.6 o să corectez eu problemele (sper că reușesc), iar de la 3.7 ar trebui să fim atenți să urmărim exact template-ul oficial. Dacă avem puțin noroc și în următori 24 de ore o să am suficient timp, deja la versiunea 3.6.3 vom avea traducerile actualizate. La traducerea 3.6 în loc de 91726 de cuvinte, după actualizarea traducerilor din narro cu templateul oficial sunt 93709 de cuvinte, și în loc de 279 de fișiere sunt 306. Aceste numere trebuie egalate ca să nu apară erori pe pootle-ul oficial.

Am instalat un server pootle și pe libreoffice.ro: http://pootle.libreoffice.ro/ pentru a testa tot ce ține de actualizare. Aici se vede bine că traducerea interfeței stă destul de bine (87%), mai puțin și va fi finalizată.

Legat de help, încă nu m-am ocupat, dar o să ma uit, care este situația cu el. Acolo ca și în pootle-ul oficial, va trebui separate traducerile, să nu avem probleme la actualizări.

Ákos