Salve,

Poti sa te uiti la / basctl <http://tradu.softwareliber.ro/files.php?l=ro&p=1&pf=/basctl&s=> / source <http://tradu.softwareliber.ro/files.php?l=ro&p=1&pf=/basctl/source&s=> / basicide /objdlg.src.sdf <http://tradu.softwareliber.ro/translate.php?l=ro&p=1&f=/basctl/source/basicide/objdlg.src.sdf&t=6&s=&o=0&h=1&m=10&i=0> deoarece apare ca este tradus 66% iar restul este netradus iar cand intru in el totul este tradus.

Multumesc,
Lucian

Lucian Oprea
Phone: 0745592602