Re: [pl-users] Języki - pisownia

Witaj Bartosz,

W Twoim liście datowanym 13 września 2011 (23:54:46) można przeczytać:

BP> Dla pewności - zakładam że mówisz podfolderze share\extensions, AFAIK
BP> wszystkie słowniki są de facto rozszerzeniami; sprawdź w menadżerze
BP> rozszerzeń czy słowniki są widoczne, dla języka polskiego jest to
BP> dodatek o nazwie "Polski słownik ortograficzny, reguły przenoszenia
BP> wyrazów, słownik synonimów". Jeśli go tam nie ma, to jedyną prostacką
BP> metodą jaka mi przychodzi do głowy jest reinstalacja w trybie
BP> niestandardowym, z upewnieniem się że wybrałeś słowniki podczas
BP> instalacji. Ewentualnie, doinstalowanie słownika z OpenOffice,
BP> teoretycznie powinien działać:
> [...]

W menedżerze rozszerzeń moduł "Polski słownik ortograficzny, reguły przenoszenia wyrazów, słownik synonimów" są obecne.
Niestety nadal w menu: języki - pisownia pole "dostępne moduły języków" jest puste, a przycisk Edytuj - nieaktywny.
Reinstalacja programu nie naprawiła problemu.
Chciałem sprawdzić w rejestrze adres folderu z modułami języków, ale nie mogłem się przekopać przez wszystkie wpisy LibreOffice - jest ich strasznie dużo.
Czy można coś jeszcze sprawdzić/zmienić?
--
Pozdrowienia,
Tomasz Nowicki e-mail:nowictom@wp.pl