Henk, dank je wel!
Ik heb hier een eenvoudige Impress voorstelling van drie dia's gemaakt. Dat
geïnstalleerd op mijn Asus Eee 900 met Ubuntu14 en LO5.3
Als projectie scherm heb ik reserve LCD scherm aangesloten op Extern Screen
plug.
Er werkt niks...
Handleidingen:
Handleiding voor Impress 4.2  Daar heb ik met *Presenter* niks zinvols
gevonden.
Dus ga ik de hele zoektocht ook maar ondernemen...
Met mijn motto *Het Moet Kunnen* zal ik het wel weer vinden.
Ik blijf het verbazend vinden dat ik op elke voordracht, waar dan ook,
presentatoren steeds geholpen zie worden door mensen uit a) de organisatie
b) het publiek!
Laatstelijk ook in Volkenkunde Leiden: 1) prima spullen van Volkenkunde 2)
prima laptop van presentator; maar het "matchte" niet direct... Iemand uit
de voorste rij (niet ik dus) bracht de presentatie op gang...
Ik heb niet geïnformeerd wat op de laptop draaide; dom van me. De spullen
van Volkenkunde zijn een standaard beamer over LAN, zoals gebruikelijk.
Ik denk, dat het nog wel een jaar of vijf zal duren voordat alles standaard
werkt: kabeltje aan je laptop van het LAN en hopla! Er is een heleboel
rubbisch gebakken... En dat is ook niet zo vreemd, want de
Presentatie-markt is erg klein...
Met groet,
Dick

Op 27 februari 2017 om 21:50 schreef H.C. van der Burg <