hallo Hubertus
Er zijn inderdaad heel wat boekhoudprogramma's op de markt
ik heb mijn "baby" in elkaar geknutseld van uit een ANDERE hoek :namelijk die van vrijwilligers die projecten in het zuiden steunen waarbij redelijk specifieke eisen gesteld werden : goed kunnen bijhouden WIE het , (of de) project(en) steunen en Hoeveel en aan de diverse projecten doorgestort werd :daarnaast was de vraag van de kostenbeheersing ook belangrijk
en programmeren (in Excel, tot nu toe) is een van mijn hobby's...........
groetjes
Julien

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Hubertus