Heren,

Sorry voor de onduidelijk van mijn kant en voor de tijd die jullie er in gestoken hebben.
Ik zocht het probleem in eerste instantie in het programma. Mijn ervaring met LibreOffice is dat
het nog wel eens gebeurt, dat er bij een nieuwe release naast het opheffen van oude bugs ook nog
wel eens nieuwe bugs tevoorschijn komen. Ik was in de veronderstelling dat dit ook hier het geval
was en dat er misschien mensen waren, die er ook tegenaan gelopen waren.
Ik werd gelukkig door Frank (VLB1) op het spoor van het bestand gezet en daardoor ben ik het verder
in die richting gaan zoeken, met positief resultaat.
Nogmaals excuses en dank voor de hulp.

Groeten,
Henk Klomp