Ivo

het is dus jammer dat we niet kunnen zien wat er buiten de lijst om is gegaan.
Punt 1 ik kan nog steeds via de liniaal instellen van de tabstops
punt 2 ik begrijp je vraag niet

Misschien terug grijpen naar een oudere versie van LO waar het wel goed werkte

Ik werk met 4.4.3.2 op W10 en heb bijna geen problemen eerlijkheids-halve moet ik er wel bij zeggen dat ik ermee gestopt ben steeds de nieuwste versie te laden.

gr John