Hoi Theo,

Dank voor je reactie, maar voor zover ik kan zien beschrijf je hier de algemene methode van het invoeren van velden in een Writer-document. Maar dat is niet het probleem. De database (in mysql) is er al sinds jaar en dag, en velden in een Writer- of ander LO-document invoeren is in het algemeen ook geen probleem.

Waar het hier om gaat is het invoeren van velden *in een tekstvak*. Dat lukt niet, zoals ik in de OP heb geprobeerd te beschrijven. Ben benieuwd of dat bij jou wel gaat.

dank en groet,

Jogchum