  Beste Pieter Kristensen.  Ik zie hieronder mijn naam genoemd en je wilt mij ontmoeten te Tilburg
bij het Libre Office Project.  Ik vind dat best interessant,maar ik kan er niet heen om
gezondheidsredenen. Dat is uiteraard erg jammer,maar er is niets aan te doen.
  Helaas gaat mijn uithoudingsvermogen achteruit en raak ik sneller vermoeid en slaperig door mijn
aangeboren schildklier-afwijking,ondanks mijn tyrax-medicatie,waar de huisarts niets meer aan
wijzigt op mijn leeftijd van 76 jaar in november a.s.                                  In deze
situatie kan ik onmogelijk naar Tilburg,want dat is echt zinloos als ik daar ben en in de middag al
slaperig wordt. Zo heb ik niets aan al die info,welke ik toch best interessant vind.  Als je die
Info echter kunt mailen,kan ik er toch thuis kennis van nemen.
  Het reizen per Openbaar Vervoer van Zoetermeer naar Tilburg heen en terug is voor mij te
vermoeiend. Ook te duur  Ik heb geen eigen auto en heb ook nooit een rijbewijs gehad. Mijn reactie
is te traag om zelf een auto te besturen. Dat is gevaarlijk.
  Dat alles neemt niet weg dat ik het programma van die dag heel erg interessant vind,ook al kan ik
het niet meemaken om genoemde redenen. Toch waardeer ik de uitnodiging ook voor 2016.  Ik weet
echter niet of ik dan nog leef door medische ervaringen.
  Als je mij in october na die dag de Info daarvan wil en kunt mailen,kan ik er wel kennis van
nemen en onderzoeken wat ik daarvan kan gebruiken. Zo kan ik wel meeleven en weten wat er is
ontwikkeld. Ik dank je vriendelijk.  Anton Doove.