Hallo Aleidus,

Bedankt voor je mailtje.
Ik stuur je per directe mail mijn telefoonnumer en adres.
Laten er nog meer volgen en bekijk vooral mijn website op www.krogtwil.nl.

Wil van der Krogt

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Aleidus Aalderink
Sent: Friday, April 04, 2014 11:11 PM
To: users@nl.libreoffice.org
Subject: Re: [nl-users] Maatje gezocht/ Ubuntu

Beste mensen,

Persoonlijk ben ik wel bereid om mensen met Pc's te helpen. Zelf woon ik
in Zoetermeer. Misschien wel goed om hier eens over te praten.
Laar me maar weten hoe en wat.

Met vriendelijke groet,

Aleidus Aalderink