   Beste Wim Kreuger. Omdat Libre Office ook op Ubuntu werkt is dit onderwerp niet Off-Topic. Ik
kan deze mensen goed begrijpen want het is wel verantwoord dat iemand op een zekere leeftijd graag
iemand een vrijwilligerstaak laat overnemen.
   Wil v.d.Krogt heeft mij ook met adviezen geholpen door zijn lange ervaring en hij leert ook nog
dagelijks nieuwe mogelijkheden erbij. Ik vind het logisch dat hij om een jonger maatje vraagt,maar
ik kan dat om medische redenen en te weinig kennis niet doen.
   Ik vind het respectabel dat hij anderen helpt met zijn kennis op het gebied van Libre Office en
Ubuntu,waarbij ik opmerk dat ikzelf ook overweeg om de overstap naar Ubuntu te maken,maar ik dien
mij eerst voor te bereiden op een mogelijke verhuizing.
   Daartoe heb ik mij al ingeschreven en toon interesse voor een appartement van 3 kamers bij De
Morgenster te Zoetermeer. Vrijdag a.s.komt de Seniorenmakelaar van Vidomes om er over te praten.
Pas na verhuizing kan ik weer mailen over LO en Ubuntu.
   Beide onderwerpen zijn dus zeker niet Off Topic,want zij hebben wel degelijk met elkaar te maken
omdat Libre Office ook op Ubuntu werkt.  Hopelijk heb ik je correct beantwoord en ik groet je
vriendelijk.  Anton Doove.