Op 5 april 2014 08:25 schreef Kees Kriek <kees538@gmail.com>:

Beste Koen

Op 4 april 2014 23:00 schreef Koen van Venetië <koen@vanvenetie.net>:

lukt allemaal niet: gewoon een horizontale lijn.......

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe en waar je nu precies die
horizontale lijn wilt hebben, maar er is nog een manier om een lijn te
trekken, horizontale,verticaal of schuin.
Via de werkbalk tekening klik je op lijn en trek je een lijn door met
ingedrukte muis van a naar b te bewegen.
Misschien heb je hier iets aan?

Je kunt ook (in Writer) kiezen voor Opmaak > Alinea, tabpagina randen en
dan een "rand" onder de alinea.

Vriendelijke groeten,
Kees

met vriendelijke groet,