Het volgende vond ik in een oude discussie.
Misschien heb je er iets aan.
je opent dus het dialoogvenster "zoeken en vervangen" en dan klik je op
"meer opties". Als je daar een vinkje zet voor "reguliere uitdrukkingen"
gaat libreoffice zich anders gedragen.
Als je nu zoekt naar "\n" dan zoek je niet meer naar "\n" maar naar
alt+shift.
Je gebruikt die tekens om te zoeken naar iets waar ze "voor staan".

Als je dan dat lijstje er naast legt moet het misschien lukken
http://help.libreoffice.org/**Common/List_of_Regular_**Expressions/nl<http://help.libreoffice.org/Common/List_of_Regular_Expressions/nl>