Hallo Beste Wilfried,

Op you tube filmpje heb ik een tutorial geplaatst waar te zien is hoe ik etiketten heb gemaakt met de database van LO.
http://www.youtube.com/watch?v=iYHou729xmw
Kijk ook bij http://www.youtube.com/watch?v=PeBqYT_QPOA en http://www.youtube.com/watch?v=qTHba7QY6Fs
Niet echt professioneel werk van me.
Als je er niet uit komt zie ik de weer.
Mogelijk is hiermee het probleem voor je opgelost?

succes Theo