Hi Joren,

Niks Bedrijf. Ik ben met emiritaat en wil best bijdragen aan een orgaan
zonder winstbejag, zeker als ik dat ook voor mezelf kan gebruiken. Mogelijk
wordt het een boek en als welk bedrijf dan ook mij daarvoor een half
miljard aanbiedt, zal ik dat graag aanvaarden.

Vooralsnog zie ik zelfs geen reden voor een donatie aan LibreOffice, mijn
bijdrage zal bestaan uit gratis arbeid en dat lijkt me mooi genoeg. Mits
het ook wordt gewaardeerd.

HN