Beste heer Nieuwenhuizen,

Jk Nieuwenhuizen wrote (28-04-13 20:03)

Heb ik goed begrepen dat u meer inzicht in de organisatie van Libresoft
hebt dan vele anderen?

Als u er rekening mee houdt dat ik noch alles, weet, noch altijd alles beter, noch dat er niet veel mensen zijn die evenveel of meer weten dan ik: ja.

Ik moet voor mijzelf een tekenprogramma maken a la AutoCad. Maar het lijkt
mij een stuk efficienter als ik me daarbij houd aan de structuur van
Libresoft Draw, waaraan ik getalmatige invoer mis.

Ik kan dat niet direct beoordelen, maar omdat ik weet dat de teken (schaal-)mogelijkheden in Draw worden gewaardeerd, snap ik direct dat ik in deze richting denkt.

Dus heb ik al twee maal
aangeboden mee te gaan werken aan het afwerken van Draw, maar krijg daar
geen of nauwelijks reactie op.

Ah, ik heb iets gezien in die richting inderdaad, maar het leek dat in dat geval u al geholpen was met de gegeven reactie.
Niettemin: heel fijn dat u dit wilt doen natuurlijk!

Kunt u mij zeggen wie in NL of USA ik daarvoor rechtstreeks moeten
benaderen?

Als u zelf mee wilt werken aan de ontwikkeling van de code: alles gaat via internet en de startpagina is hier:
  http://wiki.documentfoundation.org/Development
Inleiding in 4 stappen:
  - source downloaden
  - zorgen dat u het kunt bouwen
  - kijken of u de weg kunt vinden in wat eenvoudige easy hacks (C++)
- via mail of irc de ontwikkelaars vertellen van uw wens en vragen naar bijv. aanwijzingen. (Uiteraard als u vragen heeft bij het bouwen, zijn mensen via irc en de mail lijst ook bereid om te helpen.)

Als u niet zelf wilt ontwikkelen maar zou willen sponsoren, dan raad ik u aan om contact op te nemen met het bestuur van The Document Foundation http://www.documentfoundation.org/contact/ (bovenste mail) of uw wens te uiten via de developer lijst. U zal dan ongetwijfeld in contact worden gebracht met de juiste personen.

Ik hoop dat dit voldoende helpt. Zo niet, dan proberen we graag meer,

met vr. groet,
Cor

Nieuwenhuizen
2013-04-28T18:03   UTC