Dag Frits,

De reden om enkele lettertypen uit Windows over te willen nemen is dat ik documenten die ik in Word
heb gemaakt, graag onvervormd in LibreOffice wil kunnen openen. Ik gebruikte bijvoorbeeld meestel
'Palatino Linotype' dat ik eleganter vond dan 'Times New Roman'. Als ik die documenten dan open met
'LO Writer' krijg ik het document met een schreefloos lettertype te zien. Ik zou dat dan bij al die
documenten  met de hand weer moeten wijzigen naar 'URW Palladio L' dat sterke geljkenis vertoont
met Palatino.
Dat er enkele tientallen lettertypen (waarvan vele in aziatische fonts) in Libre Office beschikbaar
zijn helpt daar niet bij.

Groet,

Kees Wester