Als je hiervoor kiest maak dan alles op in gewone tekst en als je de tekst compleet heb doe dan als laatste het lettertypen en de lay-out neem een usb-stick en sla je werk op voor je het verstuurt als je het niet verstuurt maar op 1 usb-stick meeneemt maak dan op een 2e usb-stick
een copy
Dit gerommel heen en weer gaat en keer goed fout en dan kan je van voor af op nieuw beginnen Het omzetten van libreoffice naar windows en weer terug Maakt het werkstuk groot en onstabiel het is niet alleen dat wat je ziet maar ook de hele geschiedenis met allen veranderingen die het groot en onstabiel maken

 Wet van bedrog ( wiki )

Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis -- op het slechtst denkbare moment.

Mvg
Frits