Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels besloten terug te gaan naar NeoOffice, omdat ik daarmee geen
uitwisselingsproblemen had.
Daarvoor moet ik in NeoOffice wel nieuwe bestanden aanmaken en daarin de inhoud van de LibreOffice
bestanden plakken, maar dat lijkt te werken. Op die manier gemaakte proefbestanden blijken geen
problemen meer op te leveren.
Jammer van de moeite die ik had gedaan om over te stappen naar LO.
Met vriendelijke groet,
Constant Coolsma