Dag Constant,

Constant Willem Coolsma wrote (18-03-13 14:46)
Onderstaande vraag postte ik al eerder, maar het probleem is nog niet
opgelost. Daarom nog een keer de vraag wat hier mis is en hoe het op
te lossen.

Sorry dat je nog niet eerder een reactie had gekregen.

Ik ben in een redelijk ernstig probleem geraakt door de
incompatibiliteit van LO. Mijn eerdere post: Ben recent overgestapt
van NeoOffice (NO) naar LibreOffice (LO).

Welke versie van LibreOffice?

Daarna heb ik een in NO
aangemaakte en verschillende malen bewerkte spreadsheet geopend en
enigszins bewerkt in LO. Vervolgens bleek het bestand niet meer te
openen in NO. Daar kreeg ik de foutmelding: "Fout in indeling in
subdocument content.xml op positie 1,0(rij,kolom)".

Dus dan zou het kunnen zijn dat er een fout zit in NeoOffice ?

Ik bewaarde vervolgens het bestand in OpenOffice (OO)
formaat, maar ook dat bestand is niet te openen in NO.

Er is geen OO formaat, maar ik denk dat je ODF bedoelt, dus in dit geval .ods?
In welk formaat had je het bestand eerde opgeslagen?

 In verband met uitwisseling zouden
de bestanden compatibel moeten zijn met OO en NO. Met een andere
spreadsheet, aangemaakt en regelmatig bewerkt in NO, is er geen
probleem. Na opening en bewerking in LO kan NO het bestand weer
openen.

Dus begrijp ik goed dat het maar met één spreadsheet is?

Ter informatie: in de spreadsheet komen geen ingewikkelde
functies voor. Alleen maar optellen. Bij voorbaat dank voor
adviezen.

Vooralsnog vooral vragen ;-) Maar graag gedaan!
We kunnen na je antwoorden verder zoeken.

vr. groeten,

 - Cor
 - http://nl.libreoffice.org
 - www.librelex.org