Bijlagen (hoe dan ook ingevoegd) worden verwijderd door de server.

Groeten, André

Op 18-03-13 15:43 schreef Johan Vermeulen:
Hallo Allemaal,

nog eens bedankt voor de reacties.

Ik heb versie 4.0.1.2 geïnstalleerd, dat blijft ongeveer hetzelfde.

Ik stuur nog eens screenshots mee, deze keer in bijlage;
Als je in screenshot1 op /Nouveau tableau d'amortisemen/t klikt
zou je moeten zien ----> screenshot2

De mensen van Schuldbemiddeling hebben wel LO op hun Windows machines, maar ze kunnen nog niet alles doen met LO...
Vandaar dat ze nog op Windows zitten.

Groetjes, Johan