*Beste Pieter Kristensen*. Ik zou er na het eten even terug komen op het mislukken van mijn pogingen met het menu "/Invoegen/Afbeelding/uit bestand". Wel kreeg ik de titel-dia eerst geplaatst,maar de volgende dia`s werden *niet *in de map getoond,waar ze wel degelijk in zitten,dus krijg ik ze in het scherm ook niet onder elkaar. Dat klopt dus niet,want de invoer gebeurt dus vanuit die map welke ik wel gauw te pakken had en in het venstertje weld wel de mapnaam getoond maar niet de inhoud. Hopelijk begrijp jij wat er mogelijk fout ging en dat verneem ik heel graag van jou,zodra je er de tijd voor hebt. Ik groet je vriendelijk. /*Anton Doove*/.