*Beste Kees*. Eerst dank ik je vriendelijk voor je reactie met een andere link,welke ik zeker ga proberen,nadat ik alsnog de applicatie "Draw"er bij heb geplaatst,mits dat kan. Ik overweeg eigenlijk om de Libre Office toch maar in zijn geheel te downloaden en installeren na verwijdering vooraf van de bestaande 3 applicaties,maar weet niet wat beter is.

Graag verneem ik je reacties hierover want ik twijfel op dit gebied,omdat ik de applicatie "Math"niet kan gebruiken,want daarvan heb ik geen verstand wegens die rekenkunde. Wel installeren zou onnodige ruimte in beslag nemen,terwijl ik die applicatie toch nooit kan gebruiken. "Math"heeft toch te maken met wiskunde en algebra of zoiets?

Dat heb ik nog nooit geleerd,want daartoe had ik nooit inzicht zoals is gebleken,dus is "Math"voor mij niet bruikbaar,maar wel "Draw"om creatief te leren tekenen met vectoren. Misschien kun jij mij adviseren wat ik het beste kan doen voordat ik opnieuw die Java ga downloaden via de link die jij mailde. Dat advies zie ik graag komen.

Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor je nieuwe reactie en ik groet je vriendelijk. /*Anton Doove.*/