Hallo Joren,

Ik gebruik vanaf nu LibreOffice in Xubuntu en hij werkt erg uitstekend. Ik
merk dat bij Windows is LibreOffice erg traag. Dat heb ik geen idee waarom
is het zo.

Ik kan me niet meer herinneren of LO was vanaf computer opgestart.

Met vriendelijke groet,
Ekrem Koç

Op 31 augustus 2012 23:22 schreef Joren DC
<joren.libreoffice@telenet.be>het volgende:

Beste,

Ik werk zelf standaard op een Mac OSX versie, en ervaar deze 'hapering'
ook. Echter valt daar volgens mij niet veel aan te doen. In het begin even
een paar seconden geduld hebben is de boodschap :-). LibreOffice is in het
begin nog alles aan het inladen van het programma. Als je bv op
tekstdocument klikt in dat algemeen keuzescherm, gaat hij Writer laden,
maar Calc bv weer niet. Tenzij je een rekenblad opent. Eens een keer
geopend op je computer moet dit normaal wel wat vlotter werken.

Heb je tijdens je installatie op windows ook aangeduid dat LibreOffice mag
opstarten wanneer de computer opstart?

Tenzij iemand anders van de mailinglijst echt vermeld dat dit een
'bug'/'fout' is in LibreOffice?

Groet,
Joren