Anton Doove,

Op woensdag 15 augustus 2012, om 12:41 uur, schreef u met als onderwerp "[nl-users] Vraag over mijn
mail van gisteravond.".

AD> Graag wou ik weten *of* Writer ook een *Blog*-optie
AD> biedt waarin ik ook rechtstreeks *vanuit mijn PC *de beschikbare
AD> *video-filmpjes/slideshows* kan plaatsen.
Writer is naar mijn beste weten een tekst verwerken en geen applicatie
om een blog i.c. internet pagina mee te onderhouden. Voor het opzetten
en onderhouden van een blog c.q. internet pagina is Wordpress een veel
gebruikt CMS-systeem.

AD> Ik zag wel de optie voor een Web-layout,wat wellicht ook als Blog
AD> gebruikt kan worden,maar daarover heb ik nog geen handleiding kunnen vinden.
Web-layout omschrijving volgens de help:
Geeft het document weer zoals in een webbrowser. Dit is nuttig als u
HTML-documenten maakt.
Dit past dus alleen het beeld aan op uw scherm.

Hou er ook rekening mee dat de personen die hier lezen en u van een
antwoord voorzien dit geheel vrijwillig doen en niet altijd direct in
de gelegenheid zijn een antwoord voor u te verzorgen. We moeten helaas
af en toe wel eens werken !!!

Met vriendelijke groeten,

Piet Jan Koeleman.

--