Op 3 maart 2012 23:16 schreef M. van Dam <martin.vanDam@tele2.nl> het
volgende:

Ik ben vorige week definitief overgestapt op LO van Open Office. Ik heb ze
een tijdje naast elkaar gebruikt en bij mij werkte OL sneller, vooral
opstart). Tevens vind ik het belangrijk dat er een hulpmogelijkheid is via
e-mail.
Momenteel is men bezig handleidingen te vertalen in het Nederlands. Ook
dat vindt ik prettig.
Je kunt LO gebruiken naast Open Office, maar wil je later Open Office van
je computer afhalen, moet je Libre Office "repareren" met het gedownloade
installatieprogramma, dus ik zou je aanraden de download te bewaren.
Met het herkennen van documenten heb ik geen probleem gehad.

Groet,
Martin.vanDam@tele2.nl