Hallo Kees,

Ik kon geen groene aanpassing vinden in het Wiki-pagina's TDF wiki-files. Uit het originele bestand
op NextCloud blijkt dat je de wiki-pagina Documentation/NextcloudClient/en vertaald hebt.
Ik heb in "ons bestand" de pagina Documentation/NextcloudClient/nl (gekopieerd van de originele
Wiki-pagina) erbij gezet en deze regels groen gekleurd. In NextCloud hebben de kleuren geen naam en
heb daarvoor in de groene kleuren het één na onderste groene blok genomen (lijkt het meest op
lichtgroen2).

Je geeft in onderstaande mail aan dat dit zou gaan over het aanmelden voor NextCloud, maar m.i.
gaat het om de NextCloudClient-software waarmee eventueel synchronisatie tussen NextCloud en een
lokale computer mogelijk is.

M.i. gebruiken wij deze software (nog) niet en indien wij dat willen gaan gebruiken, zal de
handleiding voor het maken van Nederlandstalige documentatie daarop aangepast moeten worden.

Groetjes, Henk.