Hallo allen,

Bijlage B is weer nagelezen en op veel plaatsen bijgewerkt.

Alhoewel op het wel of niet aangeven van LOKop en LOToets in de tabellen is aangegeven dat ik
mogelijk gelijk zou hebben met het NIET (sorry, voor de hoofdletters) vermelden van deze profielen
dit uiteindelijk toch wel gedaan omdat in Bijlage A waarin eveneens veel tabellen voorkomen wel is
gekozen voor het aanbrengen van LOKop en LOToets. Om de consistentie tussen hoofdstukken gelijk te
houden is besloten dit ook in Bijlage B te doen.

Er bleek in 1 afbeelding en tabel (Stroomdiagrammen) dat de tabel niet meer te benaderen was, dus
kon daarin het profiel LOKop niet aangebracht worden. Deze tabel opnieuw ingebracht evenals
bijbehorende tabel. Mogelijk dat het frame van deze tabel nog aangepast moet worden aan de grootte
van de overeenkomstige tabellen.

Wat mij betreft kan het document gepubliceerd worden.

Groetjes, Henk.