Hi Leo (en anderen)

Ik heb een start gemaakt met de lijst en moet zeggen dat ik het een saaie
en tijdrovende klus vind.
Ik heb de eerste 100 gedaan en toen was ik het al zat.
Mijn versie staat heb ik alvast in Hulpmiddelen..... gezet.

Ik moet ook bekennen dat ik de woordenlijst nog nooit heb gebruikt en vraag
me dan ook het nut ervan af.
Ook ben ik nu bezig met de Handleiding voor het maken van handleidingen en
wil dit ook eerst afmaken.

Groetjes, Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>