Ik heb de hoofdstuksjabloon aangepast op de laatste opmerkingen van Leo
plus een paar extra's (zie onder). De nieuwe sjabloon staat in de map
Hulpmiddelen bij het vertalen. Na akkoord zal ik op de boeksjabloon
dezelfde aanpassingen doorvoeren.

LOKop 2 15pt – 14pt

*Mee eens*

LOKop 3 13pt– 12pt

*Mee eens*

LONieuwHoofdstuk: Wat is de bedoeling?

*Geen idee. Dit opmaakprofiel was al aanwezig en ik weet niet of en waar
we
die gebruiken. Indien niet gebruikt kan hij weg.*
Verwijderen dan maar.

Ik zie dat elk nieuw hoofdstuk hiermee begint. Volgens mij heeft dit te
maken met het samenvoegen van de hoofdstukken in een hoofdocument. Ik heb
het nog maar niet verwijderd.

Hoeft LOInhoudKop 18pt te zijn? Stel 16pt voor en gelijkvormig met LOKop1

Omdat we ook LOkop2 en 3 kleiner hebben gemaakt. (resp 14 en 12 pt)  heb ik
LOKop 1 en LOInhoudKop ook teruggebracht naar 15 pt.

Laat ons dan maar gaan voor LOAccent en LOSterkAccent, maar wel beid
lettergrootte 11pt i.p.v. 12pt

Mee eens

LOToets – LOToets met achtergrond en met achtergrond en randje *Ctrl*+*S*
Voorbeeld zonder en met rand – Kleur is 220, 255, 220

*Ik vind het zonder randje beter. Het met niet te druk worden.*
Ik vind met randje mooier, hebben dan iets weg van een scrabble blokje.
Maar je hebt gelijk, niet te druk.

Ik vind de rand bij nader inzien toch wel mooi. Lijkt het meer op een
toets. Heb dit dit voorstel toch overgenomen in nieuwe sjabloon.

Bij het bekijken van de hiërarchie, zag ik dat het toch wat beter moet.
Ik ben er echter nog niet helemaal uit welke opmaakprofielen op welke
opmaakprofielen moeten gebaseerd zijn.
Ik zal een voorstel doen.

Ik vind hiërarchie niet zo belangrijk

Groeten, Kees