Besten,

We gebruiken best Colibre omdat dit al zeker beschikbaar is onder Windows en Linux. Kan iemand bevestigen of het ook onder Mac beschikbaar is? Ik was indertijd voorstander van Kerasa Jaga omdat ik dat het mooiste vond, maar gebruikersgemak gaat nu voor mij voorop. (voortschrijdend inzicht, heet dat ;-) ) Het is wel zo dat de verschillende sets van pictogrammen op elkaar gelijken en dat je aan de hand van een pictogram uit de ene set, toch, met wat verbeelding, het respectieve pictogram in een andere set vindt.

Vriendelijke groeten, Leo