Ik heb alvast een voorbeeld van een regel bedacht:

Degene die een hoofdstuk gaat vertalen is verantwoordelijk voor de
bestanden.
Kijk eerst of er al bestanden zijn.
Als deze er zijn download deze.
Tijdens het vertalen worden de bestanden gebruikt en waar nodig aangepast.
Als het hoofdstuk klaar is worden de aangepaste bestanden weer in de map
gezet.

Groeten, Kees

Virusvrij.
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>