Beste wensen voor Jou, Pieter. Goed open source toegewenst. Leuk dat
artikel over Citrus. Wie weet?! Luc
Op 4 jan. 2012 19:50 schreef "Pieter Kristensen" <pieterkristensen@gmail.com>
het volgende:

Allemaal de beste wensen van mij, Pieter.

Ook voor Libreoffice hoop ik dat het een goed jaar wordt. Ik heb ook
Libreoffice "nieuwjaarswensen".

- Ik hoop dat het docx im- en exportfilter geweldig wordt, dit is voor
alle gebruikers van cruciaal belang. Libreoffice kan geen serieus
alternatief zijn als dit niet goed is,
- Ik hoop dat windows-gebruikers ook de opengl dia-overgangen krijgen in
Impress. Voor niet-windows-gebruikers is het belang van Libreoffice meteen
duidelijk. Maar dat betekent vind ik niet dat windows-gebruikers een
slechtere behandeling moeten krijgen. Het bedrijf waar ik werk heeft MSO
laten vallen en OpenOffice.org genomen, de windows-versie. Zeker een stap
in de goede richting! Dit moet aangemoedigd worden en niet gestraft!

Tenslotte het werkelijke onderwerp van deze mail: "Citrus". Ik las over
Citrus op OMG-Ubuntu http://www.omgubuntu.co.uk/**
2011/11/citrus-a-libreoffice-**interface-for-today/<http://www.omgubuntu.co.uk/2011/11/citrus-a-libreoffice-interface-for-today/>.
 Citrus is de naam voor het nieuw-voorgestelde uiterlijk van Libreoffice.
Ik word er vrolijk van. Ik kan me nog het "Renaissance" project van
Openoffic.org herinneren. Openoffice.org moest ook een "ribbon" interface
krijgen. Ik vind het niet geniaal bedacht maar ik werd er ook niet boos
van. Ik heb veel reacties gezien op het internet van mensen die dat wel
waren.
Citrus gaat denk ik niemand boos maken. Ik vind het getuigen van karakter
om een eigen weg te kiezen. Het lijkt intuïtief en gemakkelijk en het ziet
er fris uit.
Dat zou mooi zijn, als dat dit jaar zou gebeuren.

deleted